Dagarna bara flyger iväg ...

Hej Bloggen!

Dagarna bara flyger iväg och idag är det måndag igen.
Men så är det ju när man har det bra och roligt, då bara flyger tiden iväg.
Och helgen gick jätte fort. Helgen bestod av utgång på resturang, Mongolisk Barbique.
Jätte gott och jätte mätt blev man, utgång för fösta gången här i Oskarshamn, badning för fösta
gången i år i en sjö. Jätte skönt var det , badade igår med (söndag) i en annan sjö, där var det 22 grader.
Ja sen en hel del mys med älsklingen har man ju också hunnit med :) .
Älsklingen fyllde ju 21 år i torsdags så det firades hemma hos hans föräldrar med hans farmor och hennes gubbe och moster och jag då :) Tog ju inte med mig min present som jag har till han för jag trodde inte jag skulle stanna så länge som det har blivit så han ska få den när jag varit hemma och hämtat den, men jag köpte fem rosor till han och städade hela lägenheten :)





Haft en underbar helg i alla fall. Och nu är det en ny vecka igen.
Älskling jobbar bara denna veckan med sen har han semester :)
Har varit här i en vecka och fyra dagar. Blir nog en hemfärd till Hasslö snart, skulle jag tro.

Idag så vet jag inte alls vad som händer. Tänkte sova länge idag men det gick inte alls, i o för sig så
är ju klockan tio ganska länge ändå, så jag sov nog länge i alla fall.
Hade velat ut och springa men det är så fruktansvärt varmt. Sen har jag mina löparskor hemma hos
mina päron. Så när jag åker hem nu nån dag så ska jag hämta dem så jag kan springa.
Har ju haft en jobbigt förkylning som har avtagit nu, så jag kan nog börja springa igen. Fick ju den hemska förkylning precis när jag kommit hem från Tunisien. Det satt ju några så barn bakom mig i flyget påväg hem från Tunisien. Som bara hostade och nös hela tiden. Så det var nog det jag rök på. Mamma fick ju också det, så himla typiskt. Men jag överlevde i alla fall.
Ne nu måste jag sysselsätta mig med något tills mitt gull kommer hem :)

Nu har ju min älskade vän Josefine äntligen fått sitt barn :)
Det blev en pojk som föddes den 2 juli. Vilket jag hade på känn hela tiden att det skulle bli en liten Elvis!
Jätte söt är han verkligen! Och jossan läser du detta så önskar jag er Grattis igen
till detta mirakel. Måste komma och hälsa på väldigt snart, när det har lugnat ner sig
lite :) Gud vad jag längtar tills det och gud vad stolt jag är över dig Jossan och över Gibbler!
Så fina föräldrar ni kommer att vara åt denna lilla prins !

Ne nu ska jag hitta på något!
Ha en bra måndag !
#1 - - madeleine:

Gud va mycket som hänt i ditt liv. Förstår att du inte haft tid eller lust att blogga. Hoppas att allt är bra med dig nu! Kram

#2 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah