Hej då Sverige!

Hej bloggen!

Jag kommer aldrig till skott med att fixa till det sista här och börja skriva här igen.
Men det är ju som sagt min blogg och jag avgör när jag ska skriva och hur mycket.
Men mitt mål är ju att börja skriva och uppdatera så som jag gjorde innan.
Har bara så mycket att göra. Har inte hunnit landa ännu riktigt.

Jag har slutat båda mina kurser i skolan. Klarade allting.
Känns riktigt skönt att kunna lägga det bakom sig.
Jag ska snart åka ner till kristianstad och hämta hem mina sista saker där
nere, som soffan, sängen osv. Sen är det godbaj till den lägenheten.
Känns riktigt bra att flytta där ifrån faktiskt. Sen får vi se vad som händer till hösten.

Imorgon klockan, ja ungefär 04.35 börjar tåget rulla från karlskrona till köpenhamn.
Ska ju äntligen resa till värmen med min mamma och min brorsa.
Det blir Tunisien, jag har skrivit det innan men kan skriva det igen eftersom jag tagit bort alla mina andra
inlägg. Ja ni kanske undrar varför jag gjort det. Det är för att , jag har börjat ett nytt liv helt enkelt.
Vill lämna det gamla bakom mig nu och blicka framåt.

Men jag kommer skriva mer om det när jag verkligen har tid.
Efter Tunisien ska jag ju flytta hem möbler från kristianstad. Men jag lovar er jag ska
ta mig den tiden och verkligen fixa till min blogg och sedan skriva vad det är som jag har gått
och burit på ett bra tag som jag inte berättat för er mina läsare. Känner mig mogen för att berätta det faktiskt.

Men nu ska jag ladda min MP3 med massa musik och sedan bara slappa
och vänta på att jag ska åka ner till Tunisien!!!

Adios !
#1 - - Madeleine:

Hoppas ni får en underbar resa! Kram

#2 - - Linda:

Härligt att du är färdig med skolan. Förstod nästan att det var dags för en nystart när jag såg den nya designen och att de gamla inläggen var borta, men det kan vara bra med en ny början ibland. Ska bli kul att få läsa dina uppdateringar igen och jag hoppas du får en underbar semester!! :)