Onsdag 31 Augusti

Var ett litet tagsedan jag skrev nu.
Men har så enormt mycket att göra. Eller man kan väl säga att
dagarna inte riktigt räcker till, till allt det jag hade velat hinna med.

Men mina dagar ser väl ut såhär ungefär.
Stiger upp på morgonen vid halv 6. Går då ut med Alfons i en halv timme.
Kommer hem igen och äter frukost samtidigt som jag gör mig i ordning.
Tar bussen som går kvart över sju.
Är i skolan vid lite över åtta.
Går i skolan till ungefär tre tiden , tar bussen hem är hemma vid fyra till fem ungefär.
Ut med Alfons direkt när jag öppnar dörren. Lagar mat, gör läxa, ser på tv och sover.

Så ser väl min vardag ut ungefär. Med undantag då ibland jag kommer hem tidigare
och hinner göra andra saker som att träna, tvätta, städa osv.
Men ibland har jag sådana hemska dagar och då är jag inte hemma från klockan är fem eller sex.

Igår var jag inte hemma från klockan sju. Vi var nämligen hos våran psykolog igår hela klassen.
Från klockan ett till fem. Och hon bor i nybro. Så det var en bit för mig att köra hem.

Men jag ska inte klaga. Har valt att pendla själv. Så det är mitt eget fel att dagarna inte blir
lika långa som jag annars hade velat. :)

Annars är det bra med mig.
Har väl inte hänt något sådär vrål spännande sedan jag skrev sist.

Hade en väldigt lugn helg förra helgen. Gjorde inget speciellt alls.
Hade två underbara sovmornar, sett mycket film, hälsade på min sambos faster i misterhult.
Ja bara tog det lugnt och vi gjorde det vi kände för :)

I helgen blir det att åka ner till mina föräldrar och vara där fredag - söndag.
Det ska bli skönt att få träffa dom igen :) Vi ska bland annat gå på bio.
Det har ju kommit en ny film som heter försvunnen med kjell bergquist mfl.
Och den är tydligen inspelad i karlskrona/nättraby trakterna. Och då lär ju
jag känna igen ett och annat ställe eftersom man är där ifrån.
Så det ska bli spännande att se :) Sen har ju mina föräldrar börjat göra om lite
i deras förråd, tvättstuga osv. Det ska bli kul och se hur långt de kommit med det :)



Men nu ska jag plocka undan lite här och laga mat till min sambo.
Jag är inte så hungrig för jag åt salladsbufé med min klasskamrat innan jag drog hem med bussen.
Så är inte jätte hungrig. Äter nog nått senare ikväll. Min sambo ska nämligen fiska med en
kompis så han frågade om jag kunde laga lie mat till han så att han kommer iväg snabbare.
Och vad gör man inte för sin älskade? hehe :)

Ska även göra läxa som vi har tills på måndag. Känner att jag inte har tid i helgen
att göra någon läxa så det blir att göra den nu istället.

Adios amigos!