Året 2011

Hur har året 2011 varit för dig? – Har varit ett väldigt lärorikt år för mig. Jag har växt som person och har fått en helt annan människosyn än vad jag hade tidigare och det beror på att jag lärt mig och fått erfarenhet från psykiatrin, jag har ju praktiserat i 13 veckor nu :)

Bättre än förra året? – Mja, jag tycker nog lite bättre om förra året faktiskt :)

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2011? – Det hände en väldigt tragisk sak den 8 mars som har påverkat mig väldigt mycket. Det kommer jag aldrig att glömma. Min första resa till Gotland kommer jag aldrig heller glömma då det var så otroligt fint och romantiskt :)

Har du flyttat under år 2011? – Ja! Jag och min sambo flyttade till en större lägenhet, på 110kvm, 9 km utanför staden. Och vi ångrar oss inte en sekund att vi gjorde det valet. :D

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Hittat många!

I så fall vilken? – Judas med Lady Gaga, On the floor med Jennifer Lopez, Someone like you med Adele & E.T med Katy Perry etc.

Har du kysst en främling? – Nehe!

Hur har din kärlek varit 2011? – Under 2011 har vi både hunnit fira 1år med varandra och 1 år och 6 månader med varandra. Det känns jätte bra och det känns som att våran relation har utvecklats väldigt mycket under detta året, 2011. Vi känner varandra väldigt väl nu och kan varandras bra och dåliga sidor. Och hur man ska göra för att göra den ena lite sur. hehe. Dessutom har vi mer minnen med varandra nu och har hunnit göra mycket under 2011. Och det har format oss till dem vi är i våran relation :)

Har du varit kär? - Jag är kär.

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja :)

Har du haft ett hemligt förhållande? - Nää, det har jag inte.

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Ne det har jag inte gjort. Men ibland så får jag en stark känsla av att jag skulle vilja göra det.

Varit i slagsmål? – Nej! Fina flickor slåss inte ;)

Har du skämt ut dig? - Jo men det är väl klart! Det tillhör min personlighet lite ju :)

Har du ljugit för en vän? - Nä det har jag inte gjort. Inte vad jag minns. Det kan ha varit en vit lögn i så fall.

Har du varit ute en hel natt? - Jorå, många festkvällar & nätter i somras som sagt.. Kom hem på morgonen när det var ljust ute igen, mysigt!

Har du blivit tagen av polisen? - Sorry my friends, jag blev fottad av en fartkamra när jag var på väg hem till Blekinge. Kan dock tillägga att jag körde inte mycket över hastighetsbegränsningen, dessutom så kostade detta shortan ändå. Så tänkt på det! Jag lovar er ni kommer att ångra er ifall den där tar kort på er. Jag var så arg på mig själv ett bra tag. Men nu har det lagt sig.

Har du sovit i samma säng som någon av det motsatta könet? - Ja!

Har du sovit i samma säng som någon av samma kön? - Nope.

Har du träffat nya vänner? – Ja, en del faktiskt :)

Har du förlorat en vän? – Tyvärr, har jag gjort det :(

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nja

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.

Har du ljugit för en bästavän? – Har ingen bästa vän på det sättet längre. Som sagt så har jag bara några NÄRA vänner än för många vänner som bara är bekanta ..

Har du haft en relation med en vän? – Med en killkompis har haft det. Men inte med någon tjej.