En stilla Söndag

Hej där!

Nu är det söndag igen.
Exakt en vecka sedan jag blev sjuk.
Som tur är, så är jag ju bättre nu. Lite hostig och snuvig.
Men hoppas att det med ska försvinna inom kort.

Igår så hände det inte så mycket. Jag och älsklingen
tog det lugnt på kvällen. Såg två filmer och käkade fruktsallad.
Jätte gott var det. Blev över så kanske mumsar det ikväll med.
Filmerna var Göta kanal 3. Den hade inte jag sett, sen en skräckis
som heter Devil. Den var bra :) Sen så pratade vi lite skit och gick
sedan och la oss.

Idag så vaknade jag ensam i sängen igen. Ingen vid min sida.
Så tråkigt. Men denna helgen har han varit på isfiske två dagar.
Så just nu är han ute och fiskar igen. Igår kom han hem med
tre stycken rättså feta aborrar som han rensade som man kan äta
någon dag. De hamnade i frysen direkt. Men det är väl bäst det
har inte riktigt bestämt när vi ska käka det.

Undra vad han kommer hem med idag? haha ett monster.
Hoppas han inte ta med mer hem nu för våran frys är fylld
med egenplockade kantareller och trattkantareller och fisk.
Sen annan mat som man jagat på Ica. hahahah :)
Hur skulle det se ut nu för tiden om alla sprang och jagade en fläskfilé
på Maxi liksom? Tur man inte levde på stenåldern.
Men nu finns det betydligt mer problem i världen än vad det fanns förr tror jag.

Aja, ikväll har jag inte en aning om vad vi ska äta.
Vi är sugna på något kött iaf. Får se vad det blir.
Vi har inget kött hemma iaf så det blir att jaga på Maxi ;)

Ikväll är det solsidan, det får man inte missa, timeout är det också, nya avsnitt.
Det gillas!

Ne nu ska jag läsa vidare om Erikson och hans tråkiga teori :)


Ha det Nice!