Plugga på en lördag?

Hej Bloggen!

Jag sitter nu här med alla böcker som är bra att ha
nu till detta pluggande. Papper överallt. Ja herregud.
På fredag i nästa vecka har jag tenta. Och är jätte glad
om jag klarar den. För det är den tråkigaste tentan i hela
utbildningen skulle jag tro. Enligt mig iaf.
Det handlar om Freud och massa andra sådana konstiga gubbar
som har sina utvecklingsteorirer. Ja det är jätte tråkigt.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och plugga.

Jag steg upp vid klockan 10 idag. Älsklingen hade redan åkt då.
Han skulle isfiska gädda idag med en kompis till honom.
Jag hängde inte med då jag vill bli 100% frisk. Så jag håller
mig inne i lägenheten så mycket som jag bara kan.
Vilket är lite tråkigt måste jag påstå. Men när jag stigit upp så
åkte jag till stan och lämnade in två guld ringar som jag fått
av mitt ex som jag aldrig använder och känner inte för att använda
dem heller. Så jag smälte ner guldet. Två 18 karatsguldringar.
Får 500 kr för det. Det är inte illa om de ändå bara lite där och skräpar.
Men gulder varierar jätte mycket från dag till dag i värde.
Sen så gick jag på apoteket och köpte flux munsköljning.

Tycker man blir så fräsh i munnen av det samtidigt som att det är bra
med flår i det munnsköljningsmedlet. Rekomenderar det före Listerin.
Har nämligen praktiserat på en folktandvård, så jag vet vad som gäller.
Sen handlade jag lite på maxi också. Lite mjölk osv. Köpte massa frukt med,
tänkte att jag och min sambo ska ha fruktsallad ikväll.
Vi ligger ju på den nyttiga nivån och har gjort sen i oktober någon gång.
Och det går framåt. Syns både på mig och min sambo. :) då blir man ännu mer pepp :)
Sen så åkte jag hem igen med en stor klump i magen. För jag visste vad som väntade
på tvbordet. Jo allt plugg.

Så det spenderar jag min lördag till idag. Plugga. Men det blir inte hela lördagen hoppas jag
iaf. Men nu ska jag fortsätta så jag inte tappar fokus helt :)

Ha en bra lördag!

Adios!