Måndag 28 Mars

Hej där!


Idag är det måndag och det innebär en ny vecka.
Idag steg jag upp lite innan klockan sex och dushade, åt frukost, smink och håret.
Sedan bar jag mig av med bilen till kalmar. Skulle nämligen göra en sak i kalmar
idag så jag kände att jag skulle ta bilen istället.

Så dagen har rullat på bra. Har varit i skolan från halv nio till tolv ungefär
för att sedan åka vidare på mitt äreende från halv 1 och det höll på till tre ungefär.
Hade kunnat sitta där hela dagen. Men det gick inte. Så de blir nog att åka dit igen.
Maybe, Maybe not!

Så just nu är jag ganska trött i huvudet. Men det funkar.
Är vrålans hungrig också. Vet inte vad jag ska laga för mat bara.
Igår lagade jag raggmunkar med bacon :) Så gott det är med husmanskost.
Särskillt när man är bakis som jag var igår. Fy tusan.
Men jag tror det blir fläskfille eller nått ikväll :)

I helgen så har jag bara roat mig känns det som.
I fredags så tvättade jag och var allmänt duktig.
Jag var hos frissan och är jätte nöjd med min nya hårfärg :)
Mörkbrunt med guldiga effekter i :) Nice. Sen fika och gå med
tina på stan. Sen hem och laga mat och mysa med älsklingen.

Lördagen så fiskade min pojk så jag var ute och sprang en runda.
Och sedan duschade jag. Sen stack vi hem till hans föräldrar för att
äta mat och vofflor :) Super mega gott är det :) Inte nog med det så
var det ju hemmalagad blåbärssylt till :) Muma!
Sen var det bara att göra sig i ordning för inflyttningsfesten som började
vid sju. Älsklingen kunde inte följa med då hans feber blommade ut som bara
den på kvällen så jag gick själv. Var super kul, men spårade väl ut lite i slutet.
Men det är väl sådant som händer. Men kul var det iaf!

Söndagen så mådde jag som jag förtjänade.
USCH! sov till och från till klockan två på dagen. Sen försökte jag göra någon nytta
så jag dammsugade hela lägenheten och städade toan. Sen orkade inte jag mer.
Vi var helt utslagna båda två. Min sambo i feber och jag i bakis. haha :)
Söndagen slutade med att jag somnade ganska tidigt. Och det var skönt.

Men nu har bakisen laggt sig och jag är på G igen :) Däremot
så kommer jag inte dricka så mycket på ett riktigt bra tag. Då
man sabbar en hel dag efter också. Vilket inte är så roligt liksom.

Men nu ska jag spåna vidare på vad vi ska äta för gott ikväll :)