35 saker du inte visste om mig.

1. Jag har hållt mig från att kissa eller över huvudtaget gå på toa i 4 dagar. Pga att jag och min
familj bodde på en ö och jag ansåg att jag var för fin att kissa ute i det fria.

2. Jag kissar inte ute, pga att jag är nog för pryd för det. Håller mig hellre tills jag spricker. ;)

3. Jag har två revben som alla andra människor. Men mina ser inte likadana ut då mitt ena revben( vänster revben om man ser mig framifrån ) är lite mer utåtstickande. Varför? Jag vet inte:( Har inte haft ork att kolla upp. Men jag ska kolla upp att.

4. När jag var liten lekte jag inte med dockor. Utan jag lekte "Pang Pang", som innebär typ vapen lek, det lekte jag med mina två killkompisar. Annars lekte jag med små leksaks djur. Aldrig barbie!

5. När jag var liten ville jag bli precis som min pappa är, Brandman.

6. Jag är tvärt emot morgonpigg människa. Sovmorgon: I love it!

7. Hatar allt som har med djurmisshandel att göra.

8. Jag har komplex precis som alla andra.

9. Jag dricker inte öl, vin varken vitt eller rött, kaffe

10. Jag föddes genom kejsarsnitt någon vecka för tidigt

11. Jag har en tendens att kunna skicka sms och prata i telefon i sömnen

12. Jag kan bilda bubblor i munnen och sedan skicka iväg dom i luften

13. Jag älskar romantik, jag är en obotlig romantiker

14. Mitt andra namn är Maria

15. Jag tror på andar "Spöken"

16. Jag lärde mig simma utan att gå på simmskola :)

17. Min idol när jag var liten var Nordman

18. Jag är rädd för döden

19. Jag tror på ödet

20. Jag är väldigt intresserad av människokroppen och psykologi

21. Jag berättar alla mina hemlisar för en person i denna värld

22. Jag har 3 bröder och alla börjar på J

23. Jag har lätt till skratt och skrattar gärna en gång för mycket än en gång för lite

24. Jag hatar att prata i telefon med främlingar. Det drar jag mig ifrån.

25. När jag förälskat mig i en låt så är det bara den som gäller under några dagar. Sen har man tröttnat på den igen.

26. Jag har ett ohyggligt bra bild minne. Vilket är en bra fördel

27. Jag älskar att höra regnet smattra mot fönstret. Det är en hög mysfaktor!

28. Jag föredrar skräckfilm framför det mesta

29. Jag sover alltid med en myslampa tänd när jag ska sova. Annars kan jag inte sova.

30. Jag är rädd för mörker

31. När jag är ledsen eller har haft det svårt brukar jag uttrycka mig genom att måla.

32. Jag har en tatuering

33. Jag föredrar fullkornspasta före vanlig pasta, samma sak med ris.

34. Jag har bott i 5 olika städer under en längre period

35. Jag hatar att hålla föredrag framför en helklass!