Onsdag 29 Augusti



Just nu ligger jag utsträckt i soffan och bara njuter av att bara ligga här och se på tv. På tvn är det halv8 hos mig. Kul program för man får mycket mat tips :)

Idag har jag umgåtts med Emma och vi har fikat, varit ute och gått med hundarna och snackat en del :)

Jag bjöd på min egna gjorda morotskaka :) den blev godkänd! Jätte god! Bra för mig då det var första gången jag gav mig på att göra en sådan. :) vi pratade om allt mellan himmel och gjord. Kanske blir det utgång till helgen. Det märker vi :) Annars blir det att vara ute i naturen tror jag :)


Emma åkte vid 14.30 och då bara plockade jag undan lite i lägenheten och inväntade att min sambo skulle komma hem från jobbet. När min sambo kom hem vid 16.00 så hann han inte mer än att byta kläder. Han skulle hjälpa någon med el och sedan åka och fiska abborre. Hans kompis påstod att idag var det bra fiske. Det ska bli spännande och se om han får något med sig hem. Så vi kan äta det någon dag, har ju några filéer i frysen men det räcket ej.

När min sambo åkt började jag med maten. Det blev makaronelåda :) med köttfärssås . När de var klart fick de stå i ugnen ett tag på låg värme. Då passade jag och hundarna på att gå ut. Vi åkte till nötö och gick där. De fick springa lösa och de hade så roligt :)

Väl hemma igen så åt jag :) hundarna ligger utslagna nu och är trötta. :)

Nu ska jag ligga här och bara se på tv.
Imorgon blir det spinning på morgonen sedan får vi se vad det blir för väder. Kanske åker och bada om det blir fint väder. Får ju bada nu innan det är försent. För hösten står vid dörren.

Ha en fortsatt bra onsdag kväll!