Summering av året frågor

1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Lite knepig fråga, då man alltid, enligt mig gör något man aldrig gjort varje år.
Men jag har tagit examen. Det har jag aldrig gjort om man nu inte gemför det med studenten.
Det är inte alls samma sak. Måste jag erkänna. Studenten var mer pampig!

2) Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, inte vad jag minns iaf.

3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tycker att året 2012 har varit ett riktigt bäbis år måste jag erkänna.
Tycker alla i min ålder är gravida just nu. Men jag väntar nog något år till.
Vill ha ett fast jobb som grund samt ett hus.

 

4) Dog någon som stod dig nära?
Nej, skönt det


5) Vilka länder besökte du?

Inget


6) Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer äventyr. Resor. ett hus :)


7) Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

1 Juni


8) Vad var din största framgång 2012?

Sommarjobb som ledde tll fortsatt jobb


9) Största misstaget?

Ja a du


10) Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har bara haft en förkylning. Dock har jag ju haft det jobbigt med en tand. Men det är löst nu :)



11) Bästa köpet?

Texas



12) Vad spenderade du mest pengar på?

har varit rätt sparsam detta året. Men får väl säga att jag lagt mycket pengar på min bil samt tandläkarn :(

 

 

13) Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket


14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Många låtar från Så mycket bättre säsongen samt Loren som vann melodifestivalen


15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare måste jag nog erkänna


16) Vad önskar du att du gjort mer?

Varit mig själv och inte tagit mer skit


17) Vad önskar du att du gjort mindre?

Varit ledsen


18) Hur tillbringade du julen?
Med nära och kära <3

19) Blev du kär i år?

20) Hur många one night stands?
Inget vad jag vet. hahha

21) Favoritprogram på TV?
Min älskade serie Greys anatomy, så mycket bättre

22) Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


23) Bästa boken du läste i år?
Johan Theorins böcker nattfåk och skummtimmen.

24) Största musikaliska upptäckten?
Många låtar från Så mycket bättre

25) Något du önskade dig och fick?
Ja då

26) Något du önskade dig men inte fick?
Nja

27) Årets bästa film?
Det blir svårt att välja jag som ser film hela tiden.

28) Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Ja a du. Jag firade den helt enkelt med god mat och nära och kära

29) Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns alltid något

30) Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Samma som förut

31) Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära

32) Vilken kändis var du mest sugen på?
Orlando bloom som vanligt

33) Vem saknade du?
Min familj

34. De bästa nya människorna du träffade?
Kan inte komma på någon nu på rak arm.