Tisdag 28 Februari

Puuh! Nu är jag trött och tänker inte
lämna soffan före sovdags. Jo en promenad med Alfons blir det nog förresten. Men annars blir det soffhäng resten av kvällen.

Idag har jag varit i Kalmar och fördrivit min tid i skolan. Vi fick mycket gjort idag. Men mer hade vi behövt fått gjort eftersom att vi snart ska redovisa vårt fördjupnings arbete i borderline, eller emotionell personlighets störning som det heter nu istället.

Vi hade även information om hot och våld idag som var väldigt givande måste jag säga :). En trött Isabelle satte sig på bussen vid 16.00 och sov hela vägen hem.

Annars är livet bra och rullar på. Vet dock inte vad jag ska göra i helgen. Är sugen på att åka på någon utflykt någonstans. Men vart? Med vem? Etc.
Får se vad jag kommer på under veckans gång.

Men nu ska jag slöa vidare i soffan och invänta att halv åtta hos mig börjar, kvällens första bra program :)