Vecka 9

Måndag - lämna Alfons hos min sambos mamma, praktik, träning, tvätta, laga mat, tv.

Tisdag - skola, träning, laga mat och tv.

Onsdag - praktik, träning, ut och gå långpromenad med Alfons, laga mat och tv.

Torsdag - praktik, träning, laga mat och tv.

Fredag - praktik, träning, fika med Emma. Mer?

Lördag - utflykt någonstans ?

Söndag - vad göra ?

När man får veckan såhär framför sig så inser jag verkligen vad man lever i sin vardag och struktur, ser väldigt tråkig ut måste jag säga. Men min vardag är väl mycket rutin. Just som det set ut just nu. Praktik och träning, laga mat samt gå promenader med hunden. Det är väl så mina dagar ser ut i stort sett. I stora drag.

På helgen hittar jag på mer roliga saker. Men jag är en tjej som gillar rutiner och när man vet vad det är som gäller. Sen är det ju alltid trevligt med spontana saker som att gå ut på bio mitt i veckan eller ut och äta. :)

Nu vet ni vad jag ägnar mig åt denna vecka :)