Tisdag 31 januari

När jag slutade skolan så drog jag och min klasskompis ut på stan och kollade i butikerna :) Var ett tag sedan jag gjorde det i Karlskrona nu. Och det fanns lite och kolla på. Sedan så valde vi matställe där vi skulle inta våran middag. Det blev Harrys och det var mycket gott och trevligt det med. Därefter gick vi på bio. Stighelmers film. Den var bra, men kunde varit bättre. Vi hade kul iaf. :) och den var okej faktiskt.
När filmen var slut traskade vi emot hennes hotell och vi skildes där för att jag skulle vidare hem till Hasslö och sova. Imorgon börjar vi nämligen skolan tidigt.
Så jag ska snart sova nu faktiskt.

Idag i skolan har vi övat på att ta blodsockret, hemaglobin prov och puls och blodtryck. För mig som inte gillar nålar så gick det bättre än vad jag förväntat mig. Jag både stack personer i min klass och tog prov och de fick göra detsamma med mig :)

Imorgon är det februari, vart tog januari vägen?

Riktigt bra dag! Nu en date med kudden :)