Fredag 30 November

Nu har jag hunnit med både det ena och det andra. Min fredag började redan vid klockan 06,30 imorse.
Hade nämligen bokat in mig på ett pass på gymmet. Spinning såklart. I 55 minuter.

Igår när jag var ute med hundarna en sista gång innan vi skulle gå och lägga oss så möttes vi av en vit värld.
Den första snön kom igår kväll och ligger fortfarande kvar idag. Så när jag kom hem från spinningen vid 09.00
så gick jag och hundarna ut på gården för att rastas och sedan leka. De vart helt tokiga igår, de tyckte det var
så kul med snö. Så de lekte som bara den ute. Här är lite bildbevis på att snön ligger på marken just nu :)
 
 
 
 
 
Efter ha varit en stund ute på gården så gick vi in. Och då började jag dammsuga. Hänga upp mina julstjärnor i fönstret. Eftersom varken jag eller min sambo är hemma i helgen så gör jag det nu. Jag har hunnit hänga upp alla utom en. Så den får vänta.

Så jag ska göra mig i ordning nu och packa väskan för en helg i nybro. Sedan ska jag köra lite försiktigt till nybro.

Så ni får ha en trevlig helg för det ska jag ha :)