Torsdag 29 November

Idag har jag varit ledig :). Varit skönt faktiskt. Så jag tog vara på dagen.

Började med en kall promenad med hundarna, sedan två träningspass.


Sedan åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för att uträtta några ärenden på stan. Tog ut hundarna ytterligare på en promenad. På stan Hämtade ut några paket, köpte hundgodis m.m.

När jag kom hem igen så satte jag mig lite vid datorn. Åt äggröra med bacon. Och nu ligger jag i soffan och fryser.

Ute så regn/ snöar det. Ingen hit alls kam jag lova :( . Men ska väl snart ge mig ut och gå med hundarna igen.

Haft en jäktig dag. Men jag har hunnit med en del iaf.

I helgen har jag tagit ledigt. Och jag ska åka till Nybro i morgon. Till min kära kompis. Hundarna hänger på och vi ska vara där till söndag :)

Ska bli skönt att vara ledig några dagar nu. Känns inte som jag gör annat än jobba. Iaf helger jobbar jag mycket. Men den här helgen är jag ledig :)

Nu ska jag börja fundera på vad vi ska äta ikväll. Hm?

Ha en fortsatt bra torsdag!