Onsdag 31 Oktober

Jaha, idag är det den sista oktober. Känns sådär måste jag säga. Vart tar tiden vägen? 
Så imorgon går vi in i en ny månad. Inte klokt. Men samtidigt så är det skönt att tiden går hyffsat snabbt än att man tycker tvärtom. 

Igår så jobbade jag dag för ovanlighetens skull. Var så fruktansvärt länge sedan jag jobbade dag så jag fick titta många gånger extra vad det var jag skulle göra. Men sedan när man väl kommit igång så sitter ju minnet där i alla fall. 

Efter jobbet igår så åkte jag hem och bara låg i soffan och inte gjorde något alls. Hundarna var hos min sambos mamma eftersom både jag och min sambo skulle jobba och inte komma hem på några timmar. Så det var helt tyst när jag kom hem. Det kändes konstigt. Men så är det skönt ibland också. Vid 16.00 kom min sambo hem. Och eftersom jag bokat in mig på ett spinningpass på 55 minuter vid 19.00 så började vi med maten direkt. 

Sedan kom min sambos föräldrar och lämnade både hundar och vinterdäck. Har låtit mina vinterdäck ligga hos dem eftersom det är jobbigt att släpa upp alla vinterdäck till vinden som vi har här. Och sedan är det inte våran vind heller. Men jag får väl ta och släpa upp mina sommardäck där sedan. Så nu är alla däck nere hos honom som ska lägga på mina nya vinterdäck på mina fälgar som jag redan har. Sedan ska han göra en service på min bil med. Det behövs :) 

Var helt slut när jag kom hem från spinningen. Somnade nästan med en gång i soffan. Så vi gick och la oss tidigt igår. 

Idag vaknade jag av att det var relativt ljust ute och så såg jag att min sambo låg kvar i sängen. Tittade snabbt på klockan och insåg att han försovit sig. Kvart över sju var klockan. Det var mycket. Så han fick skynda sig ganska mycket till jobbet. Jag somnade om igen för jag börjar inte jobba föräns vid 14.00. Jobbar kväll idag nämligen. 

Så jag steg upp när klockan var 09.30. Ska snart åka ut med hundarna i skogen så de får springa av sig. 
Sedan ska jag åka in mot stan och gå på djurproffsen och träffa uppfödaren som jag köpte Texas av. 
Hon jobbar nämligen med hundfoder och hon jobbar i lite olika städer ibland. Väldigt sällan i oskarshamn, men idag skulle hon vara där. Så vid 12.00 skulle jag kika förbi :) Kan vara roligt för henne att träffa texas och se att han mår bra :) Sedan ska jag passa på att köpa lite tuggben till mina hjärtan då de är slut nu. Det behövs när de ska vara ensamma i två timmar idag innan min sambo kommer hem. Har de något att sysselsätta sig med ju. 

Men nu ska jag gå och locka mitt hår och sedan ska jag ge mig ut i skogen :) Sedan in mot stan :) 

Ha en fortsatt bra onsdag! :)