Fredag 28 September

Idag när mitt alarm på jobbet ringde. Alltså min klocka för att stiga upp. Så var jag inte alls pigg på att stiga upp. Men plikten kallade så det var bara för mig att stiga upp.
Det var faktiskt mörkt när jag steg upp. Och klockan var då 05.30. Men när klockan närmade sig mer 07.00 så började det ljusna.
 
Jobbade till klockan 09.30 idag. Solen steg långsamt fram bland trätopparna och när jag kom hem så gick jag och mina hundar ut en långpromenad direkt. Solen skiner och det är kalla vindar. Älskar detta vädret!!
Passade på att ta lite bilder på trädet som står på gården där vi bor. De trädet är alltid så vakert när sommar byts ut mot höst.
 
 
 
 
Nägra är gröna än :)
 
Har nog aldrig lagt ut en bild på hur huset ser ut som vi bor i. Vi bor ju på övervåningen och vår hyresvärd på
bottenvåningen.
 
 
När jag varit ute med hundarna så åkte jag in och hämtade ett paket som jag väntat på. Det är mitt schampo och balsam + hårinpackning som jag väntat på. Beställer storpackning på internet. Tjänar massor på det. Kör fortfarande Maria Nila schampo, fast denna gången ändrade jag till för färgat hår. Min frisör tyckte jag skulle göra det nämligen :)
 
 
Jag har också hunnit med att städa hela lägenheten och tvätta. Vädrar ur lägenheten nu också. Älskar den friska luften så jag har gärna öppet för mycket än för lite. :)

Annars så är jag ledig resten av dagen. Jobbar imorgon igen. Börjar vid 14.00 och slutar på söndag vid 14.00.
Ska med andra ord ha Jouren igen. Inget mig emot då man tjänar mycket pengar :) Och så är det roligt också!
 
Dessa två är ju jätte glad att jag är hemma med dem idag :)
 
 
 
Ni får ha en fortsatt bra fredag!