Måndag 25 februari

Då var det ny vecka igen. Idag fyller min lillebror 20 år :) grattis grattis! Hoppas presenten kommer till användning.

Helgen var för vi snabbt som blixten.
Men det är ju den alltid. Och jag jobbade ju hela helgen och då går det extra snabbt.

Idag ska jag jobba kväll. Börjar vid 14.00. Imorgon är jag nog ledig. På torsdag jobbar jag nästa gång. Som det ser ut än så länge. Min sambo har min bil idag för hans är på verkstaden. Så det blir att gå till jobbet idag. Passande väder ute. Underbart! Solen har äntligen gjort sig påmind :) synd att man ska jobba denna dag. Men det kommer nog fler sol dagar hoppas jag.

Nu ska jag ägna mig åt att dammsuga och städa undan lite här innan jag ger mig ut med hundarna igen. För att sedan börja traska mot jobbet.

Ska skaffa mig en cykel till våren, sommaren så jag kan cykla till jobbet sedan. De andra ställena ligger ju i stan. Har ju sammanlagt 3 ställen jag jobbar på. Men där jag ska sommar jobba, Som jag gjorde förra året ligger bara en 30min bort om man går. Det vore perfa :)

Ha en skön måndag i solen!