Fredag 28 juni

Sitter nu på balkongen med hundarna :) så skönt väder! Äter en sallad som jag köpte i stan :)

Idag gick jag av jouren på jobbet vid halv10. Åkte direkt hem och gick ut med hundarna. Sedan åkte vi in mot stan och jag gjorde lite ärenden. Har fixat en jätte bra present till min sambo :) han fyller ju år på måndag. Skönt att ha det fixat! Sen gick jag på bolaget och sedan handlade jag lite på mataffären.

Imorgon jobbar jag mellan 11.30-18.45. Direkt efter när jag slutat ungefär kommer några kompisar till oss och vi ska fira min sambo lite i för skott. Nästa helg är det nämligen latitude här i Oskarshamn och då har ingen tid att fira på det viset. Så jag har förberett med ost och kex samt vin :) det blir trevligt minsann.

Åh längtar tills jag får ge presenten. Se hans reaktion. Hoppas han blir glad :) det blir han säkert :)

Annars är det bättre med min förkylning och febern är borta. Klarade av att jobba både idag och igår. Så jag är frisk i princip. Lite hes ännu. Men det ger snart med säg. Det tråkiga är att träna kan jag inte ännu. Måste få bort hesheten först. Och åh vad det kliar i mina tränings nerver. Vill så gärna köra slut på mig. Jag planerar att i nästa vecka börja igen. Vet hur farligt det är att träna förkyld. Man kan få både det ena och det andra. Sen ger träningen inget när man är sjuk.

Ikväll ska vi äta lax med romsås :) gott!

Annars så är jag glad för min sambo skickade ett sms och berättade att modemet är kommet. Sååå äntligen ska bi fixa till det när han kommer hem :) har inte saknat det på så vis att vi kan göra våra måsten på mobilerna så som Swedbank, mail etc.
Menar lyssna på musik, åh vad jag saknar det. Se filmer, ja i helgen tar vi igen alla filmer vi missat på dessa 4 veckor.

Nu ska jag njuta vidare här på balkongen. Sedan fortsätta att njuta av min lediga fredag!

Trevlig helg!

#1 - - Linda:

Åh så bra, det är aldrig kul att vara utan internet!
Vad bra att du hittat en perfekt till din pojkvän, han blir säkert jätteglad :)