Nyårslistan

Beskriv året med tre ord.
Svar: snabbt, kärleksfullt och jobbigt.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Slå mig hårt i ansiktet av Thomas , ja vad heter han i efternamn? Strunt samma. En annan är din soldat , vem som sjunger minns jag inte nu. Haha 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Ja du. Har ungåts mycket med olika. Men mest är med min sambo tror jag. 

Vart reste du under 2014?
Svar: Jag åkte till Grann canaria med min sambo :) 

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Jag hade jobbat natt och skulle köra hem. När jag kom hem så var jag nog så trött för jag missbedömde avståndet till stenstolpen och skrapade min bil på skärmkangen vid däcket. :( sådan ångest hade jag! 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: vi köpte hus och förlovade oss 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Att göra armhävningar, att se mina brister och förlika mig med dem. 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: nära personer har gott bort. Jag var tvungen att omplacera min älskade hund :( . Som nu har det kanon. Men det gör fortfarande ont. 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja :) på min nya arbets plats. Och även många inom kommunen. 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Jag tog ett lån ihop med min Karl, köpte hus och förlovade mig. Åkte till gran canaria. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Att personen man älskar sa ja när jag friade. När allt började falla på plats med hus och när vi äntligen fick flytta in. Har varit mycket detta året som gjort mig glad :) 

Bästa köpet?
Svar: vårt hus och Jaxon :) 


Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: månadsanställd 👍

Största framgång på det privata planet?
Svar: husköpet och kärleken till min blivande man. :) 

Vem saknade du?

Svar: Min familj. Önska jag kunde träffa de mer än nu. 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Fortsätta som jag gör nu. Vara positiv, inte slösa energi på elaka personer, ta vara på livet, mer hälsosam och träna hårt. 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Absolut. Det tror jag. Kanske inte händer så storslagna grejer som i år 2014. Men vi får väl se vad livet har att erbjuda :) 

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: varit mer spontan. Släppa mitt kontroll behov. Tränat mer. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Huset, inredning och bensin tror jag. Haha

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Jag tänker utmana mig själv med att göra tjejmilen i september 2015. Ska även vara med på mer utmaningar. Vill utmana mig mycket 2015. Pressa mig själv. Hoppas på att gå fortsättningskurs med Jaxon. Bli mer spontan. Lite av det tänker jag på just nu :) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Njut, var ledig, fåna dig mer och var helhjärtad i precis allt.


Välkommen 2015, nu kör vi!