Dimma ..



Nu ligger man här i sängen igen. Min sambo slocknade för länge sedan. Och hundarna också.

Har bara sovit mig igenom denna torsdag. Inte så konstigt när man har jobbat vaken natt. Men jag somnade gott vid 10:00, vaknade inte för än min sambo kom hem vid 17:15. Så skönt! 

Ätit hade jag inte heller gjort sen i onsdags kväll. Så hungrig var jag. Så vi lagade lite mat och sedan så åkte min sambo och hjälpte sin barndomskompis i sitt badrum. Jag fixade i ordning min dator. Ska lämna den till en kompis till min sambo som ska installera om den och snabba upp datorn. Tänkte börja använda den i huset sedan nämligen. 

Har pratat med pappa idag och det är alltid trevligt :) 

Annars har jag inte gjort så mycket. 
Ser fram emot imorgon. Då ska jag träna spinning i 45 minuter, sedan hem och packa, åka och lämna Texas, sedan åker jag mot Nybro och spenderar min helg där. Ska bli så skönt! Att bara komma iväg och släppa vardags bestyren. Vi har inga planer än, eller jo, ikea och biltema blir det :) måste köpa ett par nya vindrutetorkare till min bil och min sambo ville ha till sin bil också. Så passar på :) 

Sista rundan med hundarna ute höll jag på att få en chock. Har ju varit lite dimmigt hela dagen idag. Men nu var det fruktansvärt. Såg knappt hundarna framför mig. Haha! 

Ska försöka sova nu igen. Inte gjort annat idag. Men lika bra att sova nu för snart ringer klockan och då är det träning som gäller. 

Godnatt!