Husägare!

Som rubriken lyder så har jag och min sambo blivit husägare nu :) 
Mötet som jag skrev om i mitt föra inlägg som jag och min sambo skulle gå på var ett möte ang huset. Vi skulle skriva på köpekontraktet. 
 
Har inte velat berätta detta för än nu då vi vet att det är säkert nu. 
Vi vann budgivningen för ca 1 vecka sedan. 
Mäklaren sa nämligen att det är aldrig säkert med en husaffär för än man skrivit på kontraktet , men nu är det säkert :) 
 
Vi är så glada över detta och jag längtar jätte mycket till vi får flytta in och börja inreda och ha en egen trädgård. 
 
Vi får nycklarna i mitten av april så fram tills dess är det bara att göra sig så redo som det bara går. 
 
Dessa bilder på huset kommer från hemnet. Huset plockades bort från hemnet när vi vunnit budgivningen. Men jag fick bilderna av mäklaren. Dock väntar jag med att lägga ut bilder på insidan av huset. 
 
Så först får ni en titt på huset hur det ser ut ute kring :) 
 
 
 


 
 
 
 
 
 


Vi är så glada att vi äntligen köpt huset som funnits i våra drömmar :) efter 1 1/2 år av letande av hus så är vi nu äntligen klara med det. Och de 1 1/2 året plus minst 25 st olika husvisningar är vi i hamn, äntligen! 
 
Återkommer när jag får tid och skriver mer om hur detta blev vårt! 
 
Låt det bli April nu!