Onsdag 29 januari

Idag började jag min dag med ett träningspass. Ett spinningpass på 45 minuter. Underbart! 


Det är det bästa passet på hela veckan. Då har man hela dagen framför sig. 
Om man är ledig vill säga. Och det är jag :) 

På två dagar så jobbade jag fyra arbetspass. Ett pass på dagen och ett på kvällen. Så jag kände att jag behövde vara ledig idag.
Skönt! 

Så när jag kom hem efter träningen gick jag ut med hundarna, plockade ut diskmaskinen. Sedan gick jag och duschade. Sedan la jag mig i soffan en stund och ringde mamma och pratade med henne. 

Och nu gör jag inte så mycket. Ska vika lite tvätt, och plocka runt här i lägenheten. Det behövs ibland. 

Har ett avtalat möte idag vid 17.00 inne i stan som jag och min sambo ska gå till. 

Sedan ska vi laga mat och bara vara hemma. Blir att göra något med köttfärs, men vad? 

Ska bli skönt att bara vara.  Känns som att det var länge sedan vi hade en kväll tillsammans. Var ju bara två dagar sedan. Men det känns ju ändå. Så det blir skönt :) 

Igår hämtade jag ut en sak på posten som jag väntat på ett tag. Är så nöjd med denna detalj som nu står och pryder vårt sovrum :) 


Nä nu ska jag plocka lite i lägenheten. 

Ha det fint!