Lördag 1 mars

Ny månad, nya möjligheter. Känns bra att det börjar gå mot ljusare tider. 
Det är märkbart ljusare när man stiger upp på morgonen. Men även ljusare på kvällstid. Vilket är skönt. Vi går mot ljusare tider vilket är så skönt! 
Snart bada 1 månad tills vi , jag och min sambo kan säga att vi är husägare :) äntligen! 

Idag vaknade jag relativt tidigt. Vi hade lite ärenden som vi skulle utföra i Kalmar. Jag ville gå på ikea och biltema. Jag köpte mig efterlängtade tv bord. Fick det av Pappa i inflyttnings present. Tack älskade pappa. 
Ni kommer att få se bilder på det när vi flyttar till huset. Men kan ju visa ikeas bilder på det. 

Visst är den fin? Så glad att den ska stå i vårt vardagsrum i huset :) kommer ju mer bilder då på allt och alla rum när de är inredda. :) 

Varit en regnig dag idag. Men kom ut med Alfons en sväng. Vilket var skönt. Fast att det regnade :) 




Ikväll har vi sett tre filmer. Ätit gott och pratat en hel del. Trevligt med andra ord. 

Imorgon börjar jag jobba vid 21.00, ska jobba natt. Så ska försöka sova länge imorgon. Måste det så jag håller mig vaken hela natten. Sedan åker jag hem imorgon. 

Men nu måste jag sova. Mina ögonlock åker ner hela tiden och jag skriver fel hela tiden. Så nu måste jag sova :) 

Godnatt!