Fredag 28 november

Åh idag vill jag bara skrika rakt ut!! 
Idag var jag med Jaxon hos veterinären igen. Han skulle ta av sig sitt bandage. Och det visade sig att han fått skavsår och var blöt om foten. Så det blev att raka tassen på hår och ha den fri under helgen. Så den torkar upp sig. Åh blir så ledsen! Han är bara 8 månader och får vara med om detta skitet! Jag längtar så jag bara vill skrika ut, jag längtar efter våra långa skogs promenader. Utan att vara rädd att du skadar dig. Hur mycket ska vi orka mer? Jaxon du är starkare än matte. Helt klart, men gör så ont i mig att se dig såhär! Men vi ger inte upp! Aldrig! 



Vill tillägga att det ser mycket värre ut än vad det är. Men det blir ju så när man rakar sin hund.

Vi har bokat en tid på måndag igen får vi se hur vi gå tillväga. Huvudsaken är att du en dag blir bra i din brutna tå. Vi kommer kämpa med dig! 

Det tog på krafterna så när vi kom hem så la vi oss i soffan alla tre. Sedan fick jag ett städ ryck. Så städade hela huset, putsade två fönster och höll på.

Sedan la jag mig med hundarna i soffan och sov i tre timmar. Jaxon var tagen efter veterinär besöket. Så vi sov i en hög i soffan. 

När min sambo kom hem så lagade vi mat. Super gott :) 
Ryggbiff med klyftpotatis och pepparsås och smörstekta champinjoner. 


Sedan så sprang tiden iväg och det var dags för mig att åka och jobba.
Har tre nätter nu i helgen. Men sedan är jag lång ledig, superskönt!