1 0 0 F R Å G O R

1. Hur gammal är du? 25 år om mindre än 1 månad

  2. Hur gammal känner du dig? Äsh!

3. Vad har du gjort i dag? Vad har jag inte gjort idag hade varit en bättre fråga. Jag har städat, tvättat, packat, tränat, ätit mat, sett på tv. Ja typ det.

4. Vilken film såg du senast? En skräckfilm som jag inte just nu i denna stund minns namnet på

5. Vem ringde du senast? min sambo

6. är du besatt av någonting?
 Njae, Inte vad jag vet. Eller just nu gel lack till naglarna.

7. Är du rädd för blod? no

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? på jobbet

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Hm, Göran Persson?

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nä, politik har väl aldrig intresserat mig förens nu när man kan påverka själv genom sin rösträtt.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? svart, grått, mossgrönt, rosa, leopard

12. När vaknade du i dag? 10;00

13. Vilken är din favorithögtid? hm.. bra fråga

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Gran Canaria, åker ju dit väldigt snart :)

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Jag vill inte återgå till en viss period i mitt liv. Det kan vi kalla plats i världen.

16. Hur vill du tillbringa din pension? Om jag ens får gå i pension, skulle jag vilja lägga till i denna fråga?

17. Vad lyssnar du på just nu? Ett stort fläkt system som går här på jobbet

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? dricka är nog det viktigaste enligt mig

20. Vem är din favoritkändis? har ingen sådär specialare faktiskt

21. Vad är du på för humör just nu? lugn och stabil, like Always!

22. Har du varit i London? Nej

23. Snarkar du? Ja i vissa sov positioner gör jag nog det.

24. Vilka yrken har du provat på? kassabiträde på Coop konsum och nu mitt jobb jag har nu. Har testat på sex olika boenden. Så jag vet vad jag sysslar med.

25. Hur går du helst klädd? tröja och byxor av något slag

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen

27. Vilket är ditt favoritgodis? Beror helt på vad jag är sugen på just i det ögonblicket. Har inget favorit godis.

  28. Vad sa du senast? God natt!

29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Bild, idrott

30. Vad har du på dig just nu? Arbetskläder

31. Vilken är din favoritaffär? finns mååånga

32.Vilket är ditt Favoritmärke? finns jätte mååånga

33. Vad har du i dina fickor? Ett larm i ena fickan och telefonen och nycklar i den andre

34. Vad köpte du senast? frukt

35. Hur många gånger har du flyttat? 5 gånger

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Telefon, sällskap och mina hundar

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska

38. Senaste saken du fick? Ja du, var nog något ifrån min kompis tror jag.

39. Har du blivit sydd någon gång? nej

40. Har du någon gång badat naken utomhus? tror det

41. Vad åt du till frukost imorse? ägg och bacon

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? för 10 år sedan var jag 15 år. En osäker tjej på livet. Jag gick väl i skolan och hade då träffat min första kille. Distansförhållande.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? tyvärr

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Min sambo

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? på sängbordet

46. Vad var det sista du åt? ett äpple

47. Vem är snyggast av "the kardashians"? ingen aning. Tittar inte så mycket på den serien

48. Är du blyg? Njae, i vissa sammanhang.

49. Vilken var den sista konserten du var på? Det var nog någon julkonsert tror jag

50. Vad heter du i efternamn? Berg

51. Har du varit med om en bilolycka? nope

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? ja

53. Styrka/kondition? Båda

54. Har du några husdjur? Två underbara hundar

55. Vill du gifta dig? ja

56. Vad är du sugen på just nu? Att gå och lägga mig. Men det får man inte göra när man jobbar natt

57. Vad är klockan? 00:54

58. Vad är det konstigaste du ätit? Smakade på marsvinsmat en gång när jag var yngre. Var ju tvungen att se vad det är marsvinen äter och hur det smakar.Äter kiwins skal med ibland. Det är det många som tycker är konstigt.

59. Har du någon udda förmåga? Känner av andelivet, samt bildminne

60. Var växte dina föräldrar upp? Pappa på Hasslö och Mamma i karlskrona

61. Vad önskar du dig i julklapp? Inte en aning alltså,

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? yes

63. Göteborg eller stockholm? Alla heter Glenn i Göteborg

64. Har du sett någon dö? nej

65. Har du någon gång ringt polisen? nej

66. Hur många grader är det ute? 6 grader plus

67. Vilken färg har ditt hus? rött

68. Vad sjöng du senast? Var någon låt jag sjöng med i på vägen hit till jobbet.

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? ja

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? nej

71. Har du svenskt ursprung? ja, det antar jag?

72. Hur mycket väger du? Inte en aning, vill inte veta heller

73. Har du ett turnummer? Nej

74. Vem kramade du sist? Min sambo

75. Har du någon gång åkt snowboard?

76. Kan du åka skateboard? nej

77. Nämn någon du beundrar och varför? Kan inte nämna någon såhär på rak arm. Finns många jag beundrar,.

78. Har du gröna fingrar? kan väl diskuteras

79. Har du svimmat någon gång? ja

80. När lärde du dig senast någonting nytt? igår tror jag

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? har masssa olika

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Göra roliga saker

83. Är du vidskeplig? Va?

84. Vilka är dina största svagheter? morgontrött, kan vara långsynt i vissa saker

85. Vad händer till helgen? Jobba, och på söndag kväll åker vi emot Köpenhamn för att sedan åka till Gran Canaria.

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Tränat

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Slåss, vara i närheten av folk som misshandlar sina djur och göra beanässås,

89. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen

90. Bada eller duscha?  duscha

91. Är du bra på att laga mat? det klart :)

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Nej

93. När och varför var du på sjukhus senast? Var på sjukhuset i somras med en boende som behövdes läggas in akut.

94. Vilket är ditt drömyrke? Ha hunddagis, jobba i djuraffär, psykolog

95. Har du några Piercings? aa

96. ägg/godis? godis 

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? En händelse som har etsat sig fast i min näthinna. Skulle gärna spola tillbaka till den tiden och göra saker annorlunda och förhindra mycket saker.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov

99. Har du gråtit idag? nej

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ska faktiskt gå på toaletten. Sedan ska jag kolla tvättstugan.