Nyårs lista


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fick ett fast jobb inom kommunen. På ett korttidsboende för funktionshindrade barn. Jag har aldrig jobbat med barn någon gång förut. Och inte på korttidsboende heller. 

Har du några nyårslöften?
Löften? Nä som jag skrivit i ett inlägg här på bloggen längre ner så tycker jag inte om löften. Det låter mycket bättre med mål. Löften är värre att bryta än mål anser jag. Så om jag ska ha något vid nyår så är det mål. Jag har som mål att fortsätta med att äta enligt LCHF, resa, vara lycklig för det man har, inte ta saker och ting för givet. 


Blev några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men däremot många gamla klasskamrater som jag gick i samma klass i lågstadiet och högstadiet. 

Vilka länder besökte du? 

Polen. Bara Polen. Lite tråkigt. Men aja

Vad önskar du att du gjort mindre?

Tveka.. Har tvekat mycket över vissa val jag har velat göra. Det gör ingenting om det blir fel eller om det visade sig vara ett misstag – it’s a part of life!

Bästa köpet?

Vårt nya köksbord! Men även Skjutdörrarna till vårt nya sovrum. Sänggaveln till sängen. De är väl de större köpen vi gjort. 


Bästa minnet från 2015?
Har många bra minnen ifrån 2015. Men alla minnen är bra på sina sätt. Kan tyvärr inte välja det bästa. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? På min födelsedag så gjorde vi inget jätte märkvärdigt. Utan vi badade badtunna, drack gott och åt gott. Sedan spelade vi lite sällskapsspel. 

Favoritprogram på TV?
Solsidan, Inte OK, bron, svenska Hollywood fruar, bonde söker fru .. Ja listan kan göras lång. 

Ett datum du alltid kommer att minnas?
Inget faktiskt sådär som sticker ut. 

Vad spenderade du mest pengar på?
På kläder och möbler 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag känner inte att det är någon större skillnad faktiskt.

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Blandad.. 

Vad fick dig att må bra?
Allt stöd jag har fått från vänner, familj och hundar. 

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016?
Äventyr.. Känns som att jag har varit ganska ”safe” och är mer än redo att testa på något nytt. 

Vad ser du mest framemot med år 2016?
Att få testa något nytt och leva livet till 100 %!!