Mask of magnity recension

Tänkte göra en lite recenssion av denna peeling mask. Som kanske är roligt för er att höra. Om man är sugen på att köpa denna. 

Den var väldigt enkelt att applicera på ansiktet. Dock går det åt rätt mycket av själva krämen då man ska ha ett ganska lagom tjockt lager på ansiktet. Lite synd, men samtidigt så är masken inte dyr så det gör ju inget. 

Efter att man har haft den ett tag så blir det som en kylig effekt på huden. Alltså sådär mint kylig. För det är mint i själva krämen. Efter en stund så stelnade krämen också. Men väldigt behaglig annars att ha på sig. Kyligheten släpper efter ett tag och då har tiden typ gått ut. Man ska bara ha den i 10-15 minuter. Jag hade den nog nästan i 20 minuter. 

Man tvättar av den med ljummet vatten och det tar sin lilla tid att ta av den. Men när allt var borta så blev jag så himla chockad vad mjuk och len huden var. Helt otroligt! Och detta är bara narturligt ämnen de använt sig av. 

Jag är imponerad. Denna kommer jag fortsätta att använda någon gång i veckan. För den här är super bra! Bra pris med! 

Min hud är lite röd efteråt. Men det tyder på att huden fått jobba och att de döda hudcellerna nu är borta. 

Det bästa av allt är att den är inte testad på djur! Yey! 

Den får fem stjärnor av fem möjliga! 



Man kan nästan se hur len jag är i ansiktet. Hahaha :) nä men det är helt otroligt vad len man blev :)