Mardrömmar

Den senaste tiden har jag haft så hemska mardrömmar. Vet inte vad det beror på. Kanske stressen nu som varit i december. 


Obehagligt är det iallafall. 
Jag drömmer allt ifrån att mina hundar blir kidnappade, påkörda, uppätna. Anhöriga blir kidnappade, min sambo dör osv. Ja det är bara ett ax plock av allt jag drömt den senaste tiden. 

Jag brukar drömma någon mardröm hit och dit.
Men nu har det var så himla mycket på senaste.

Jag renbäddade vår säng igår för kanske det ska hjälpa. Men jag kan säga att det gjorde det inte. Inatt drömde jag en mardröm igen. Tydligen har jag rivit mig över min näsa med. Så jag ligger ju inte still heller när jag drömmer. Så jag ska nog klippa mina naglar så jag inte river mig fler gånger. Ont gjorde det :(. 

Kanske borde införskaffa en drömfångare? 


#1 - - JUNITJEJ:

Så fint sovrum!
Läskigt med mardrömmar!

Svar: Tack ❤ super läskigt 😬
Isabelle