Boost!

Bostar mitt imunförsvar nu såhär på förmiddagen/eftermiddagen. Har gjort en god smothie som jag ska dricka nu innan jag drar till gymmet.

Den innehåller: banan, fryst mango, spenat och sojamjölk. God och enkel ;)

Var ett tagsedan jag var på gymmet. Det är för att jag varit sjuk nu. Men även att motivationen har försvunnit lite. Men har promenerat med min sambo långa promenader. Så helt på latsidan har jag inte varit. Men nu tänkte jag köra igång med lite träning. När orken finns.
Tänkte även kanske börja på spinning igen. Jag minns hur mycket jag gillade det förut. Kanske är dags för det igen?

Blir att vila när jag kommer hem. Ska jobba hela helgen med start ikväll.

Hoppas mina läsare har en bra fredag ❤️

#1 - - Anonym:

Du kör konstiga dieter,hälsodrycker. Försök tycka om dej som du är . Man behöver inte vara smal. Du är fin som du är. Insidan speglar utsidan, det vinner du på!!!!

Svar: Just nu kör jag ingen diet. Och om du menar den där smoothien så är det absolut ingen diet. Utan det är något jag drack innan träningen för att jag tycker det är gott
Isabelle

#2 - - Anonym:

😘👍

#3 - - Anonym:

Förlåt ville bara ge dig en sann uppmuntran

Svar: Vem är du?
Isabelle

#4 - - Anonym:

Du känner inte mig. Jag lovar att inte skriva mer.
Men jag tycker om din blogg.Men radderar den nu.

Svar: Du får skriva hur mycket du vill. Men gå inte på angrepp bara.
Isabelle