En av två

Nu är en av två nätter avverkade. 

Igår, måndag. Sov jag mig i genom heeela dagen alltså. Så himla läskigt. Jag steg upp vid 10:30. Åt frukost gick ut med hundarna en lång promenad. 
Vid 14:00 åt jag lite lunch. 14:15 slocknade jag i soffa och sov tills klockan 18:30. Alltså!?!? 

Vet inte varför jag var så trött igår. Men jag kan ju säga det att natten inatt har varit så enkel. Inte vart trött det minsta. Men det kan man ju förstå när man sover bort hela dagen. 

Nu vaknade jag vid 13:00 att det bara öste ner regn utanför fönstret. Och nu kan jag inte sova mer. Så blir väl att stiga upp och ta en dusch. Senare ska vi hem till min sambos föräldrar och äta mat. De hade köpt lax och frågade om vi ville ha. Och det tackar man ju inte nej till :) 

Men först måste jag masa mig upp ur sängen. Det vill man ju inte göra alltså. Det är så varmt och skönt här. Men jag behöver verkligen en dusch. För om två timmar ska vi vara hos min sambos föräldrar. 




#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

skönt att sova ut =)

ha en bra dag