Sakta men säkert

Min sambo är iväg och fiskar idag. Han kör en heldag plus en övernattning. Så idag är jag och hundarna ensamma hemma. 


På eftermiddagen kom min kompis Emma hit och vi snackade lite skit bara. Hon hade gjort ett par ärenden inne i stan och jag frågade om hon ville komma hit. Så det var trevligt. 

När hon åkt hem så ställde jag mig och gjorde tacos. Var så länge sedan jag åt det nu. 


Varit så fint väder idag så jag kunde sitta ute och äta ikväll. 


Efter jag ätit så lät jag maten sjunka ner lite. Sedan drog jag och hundarna ut på en intervall runda. 

Har sakta men säkert kunnat återgå till att jogga lite nu. Fick så ont i min ena muskel som är kring lår och rumpa så kunde inte springa tillslut. Så har bara kört promenader nu. Men nu är det bra igen. Så nu börja vi lite försiktigt. 


Svettigt som attan men så skönt. Och vilken fin solnedgång det var idag. Var inte alls fel att motionera med den bredvid sig nästan hela vägen. 


Nu har jag duschat och ska bara slöa i soffan innan sängen kallar. 

Såg att de lovar fint väder imorgon igen. Får se vad man hittar på då ;)