Trött tjej

Hej på er! 

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev här. Har jobbat mina sista pass för detta året. Tre nätter på ett bräde drog jag av bara sådär :). Vilket gjorde mig jätte trött och det känns som jag inte gjort annat än att sova de senaste dagarna. 

Men nu är jag ledig en vecka. Så himla skönt! Ska bara fokusera på mitt dagliga mående och göra det som faller mig in. För det är de jag behöver just nu. 

Imorgon åker vi ner till Blekinge. För över nyår ska vi åka på nyårskryssning till polen. Härligt! 

Just nu är jag precis hemkommen ifrån en långpromenad med hundarna. Gick en genom Påskallavik. Är lite kyligt idag, -1. Har ju varit plusgrader så länge nu. Så skönt med lite kyla. Snart kanske det bahagar att komma lite snö med? 

(null)

(null)

Vid 11:30 ska jag vara hos min kompis Emma. Därför är jag uppe tidigt idag. Vi ska äta lunch ihop och gå en promenad också ;) 

Hoppas ni får en fin fredag idag 💗✨