Förberedelser

Vädret är oförändrat ute. Det regnar hela tiden verkligen. Så det har blivit innevistelse även idag. 

 När jag kom hem idag från jobbet så gick jag och hundarna en kort promenad i regnet. Hundarna ville hem efter en bit. Så vi vände hem. Sedan gick vi och la oss en stund. Skönt väder att sova idag. Det är ju annat när solen står och gassar och man vill vara ute. 

Sedan steg jag upp. Har förberett lite plockmat som vi ska bjuda på imorgon, min sambo fyller ju år då. 



Blev nöjd med mina minipajer. Ser så himla gott ut. Har inte smakat på något dock. Vågar inte för gallan. Men det blir nog gott :) hoppas de tycker det imorgon. 


Dock, mini pizzorna jag gjorde. Är rädd att dem blir sega imorgon. Men det märker vi ju. Hoppas de blir goda ändå :) 

Nu ska jag slå baken i soffan och titta lite på tv.