Innedag

Regnet öser ner idag. Vilket är välbehövligt. Så jag och hundarna håller oss mest inne idag. Det ska ju komma massor med regn. Så jag plockade undan alla blommor som jag är rädd om. Ställt dem under tak. Så de inte tappar alla blad de har när det stört regnar. 


Jag har passat på att baka lite. Har bakat citronmuffins och kolasnittar :) har inte smakat på det än då jag är rädd för att få gallstensanfall. Min sambo får ge ett uttalande när han kommer hem och smakar :) 


Ska jobba inatt. En enkel natt bara. Så ska vila lite nu innan min sambo kommer hem ifrån jobbet. 


#1 - - Viktoria:

Ja idag är det verkligen inneväder och vad passar inte bättre då än att baka. Men vilka fina muffinsformar! Var har du hittat dem?

Svar: Ja precis :) . Bra fråga du, fick dem i födelsedagspresent förra året. Så vet tyvärr inte vart dem är köpta :) men visst är dem fina?
Isabelle