Onsdag 28 juni

Jag och hundarna började morgonen med en spring tur runt kyrkfjärden. Och det blir bara lättare och lättare nu. Skönt!



Efter det så duschade jag och drog sedan in emot stan. Blomsterlandet "din trädgård" hade nämligen halva priset på alla sina växter. Så jag kunde inte låta bli att åka dit :) 


Handlade bara lite lagom. Så det har jag pysslat med nu i eftermiddag. Mycket av de blommor jag satte i våras hade vissnat nu. Så fick plantera om med nya blommor. Men det är bara roligt :) 


Har vattnat alla blommor ute, jordgubbslandet och potatisarna. 

Idag fick jag plocka mängder med jordgubbar. Min sambo fyller år på lördag. Så funderar på att baka något med jordgubbar som vi kan bjuda på. Några förslag? 

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta i solen tills min sambo kommer hem. Vi ska sedan vidare till hans föräldrar för att hjälpa dem med att sätta ihop en ny soffa de köpt. 


Hoppas ni har en bra onsdag. :) 
Snart kan jag börja räkna ner tills semestern! Underbart!