Lördag 11 november

Vaknade idag med ett leende på läpparna. Jag hade sovit så gott och var verkligen utvilad. Vilket är en härlig känsla. 

Vi steg upp och åt lite frukost. Sedan ganska så snabbt där efter kom en VVS:are hem till oss för att hjälpa oss med värmesystemet. För er som inte följt oss så länge vet inte att vi har bytt värmesystem. Det gjorde vi i våras. Vi hade vedeldning förut och nu har vi luftvatten. Och det fungerar jätte bra :). Men det var något kvar på installationen som skulle justeras. 

Jag gick då ut med hundarna, och vilket väder det har varit idag. Regn,blåst och snö stundtals.  Så efter en stund så valde vi att vända istället. 

Vid 13:30 skjutsade jag min sambo till sitt jobb. För idag var det firmafest på gång med ishockey osv. 
När jag lämnat av honom så åkte jag in till stan och gjorde några ärenden. Var hos guldsmeden, vi har ju lämnat in våra ringar för att förminska dem. Min sambo har fått sin. Men jag ville göra om min lite. Men det strular tyvärr med det. Så nu får jag vänta ytterligare en stund. Så invecklat så ingen idé att förklara varför. 

Jag tvättade min bil. Kände att det var dags för det. Sedan åkte jag och handlade lite. 

När jag kom hem så gick jag en motionsrunda med hundarna. Nu hade regn och snön upphört. Så då passade vi på. Dock hade mörkret kommit så då fick vi utrusta oss med reflexer :) 

Visst är mina grabbar rutinerade? 

(null)

När vi kom hem ifrån promenaden så var jag hungrig så har precis avnjutit min cesarsallad jag köpt på Coop. 

(null)


Ikväll blir det jag, hundarna och katten som får ha lördagsmys. Vi ska se "så mycket bättre" och kanske någon film. Får se när min sambo behagar att ringa så jag får åka och hämta honom. :) 

Hoppas ni får en fin lördags kväll 💗