13 oktober

Vi började dagen med en utsökt frukostbuffé. Fanns allt du kan tänka dig att behöva för att få en lyxig frukost. 



Efter den goda frukosten så gick vi en runda längs med den fina sandstranden som spahotellet ligger vid. Jätte lång strand. På sommarn skulle det vara underbart att hålla till här. 



Efter promenaden så gick vi upp på rummet och plockade ihop det sista i våra väskor. Det var dags att checka ut. 


Efter att vi hade checkat ut så åkte vi hemåt. Vi kollade ifall det fanns något specifikt man ska se i ystad. Då dök ales stenar upp. Så då på hemvägen körde vi dit och tittade på stenarna.  

Märkligt hur de förr i tiden kunde få stenarna så. Hur har de lyft dem dit? Ja mycket märkligt. 


Efter det så åkte vi hemåt. När vi kom fram till Karlskrona så åkte vi och hälsade på min mormor och morfar. Det blev mycket skratt och goda bullar samt kaffe. 

Sedan lämnade jag av min mamma hemma hos henne och så körde jag vidare emot Oskarshamn. 

När jag kom hem så möttes jag av det här ;). 
Rosa rosor, mitt favorit vin och även sushi som jag älskar! Blev så överraskad och glad. 


Vid fyra på morgonen vaknade jag av att min sambo väckte mig. Vi hade somnat i soffan båda två. Så var bara att gå upp till sängen och sova vidare. Men inte så konstigt att jag somnat i soffan när man kört så mycket bil. 


Men har haft otroligt trevliga dagar! Spaet i ystad kommer jag åka till fler gånger! 


#1 - - Anonym:

Det är bra och uppskatta den äldre generationen.Det gör du rätt i! Man kommer ihåg dom som betytt mycket för oss när vi var små. Trygghet!!