Besviken

När jag vaknade idag så blev jag besviken :(. Regnet öste ner och jag kunde inte alls dra på mig målar kläderna som jag hade velat. 


Så jag fick tänka om istället. Det blev att jag gav mig iväg till Karlssons i Högsby istället. De har byggt ut och jag var nyfiken på hur det hade blivit. Men innan det gick jag en regnig promenad med hundarna. 

Hittade lite små saker på Karlssons. Mycket bra att ha saker. Karlssons liknar ju rusta, dollarstore. Det har lite av varje. Jag köpte dushcreme, tandkräm, våtservetter, sminkborttaggnings servetter, tandborst skydd, en kaffe termos, två nya kuddar till soffan, kattmat, två nya uppläggningsfat i rosa, kaffefilterhållare, nagellackborttagnings medel, nagelfil m.m. 

När jag kom hem så tog jag tag i bakandet igen. Hade två sorters kakor att baka. Nutella bullar och Philadelphia bullar. Ska ju som sagt ha ljusparty på söndag, samt att jag fyller år i oktober. Så alltid bra att ha lite hembakat i frysen. Är bra också om någon vill komma och hälsa på :) 

Blev väldigt nöjd med de båda sorterna jag gjorde. Första gången jag gör dem båda :) 


Har också tagit fram resväskorna. Det är dags att börja packa så smått nu. Kolla över om det är något som behöver tvättas. Om något behöver köpas nu innan. 


Har fortfarande inte fattat att snart sitter vi på flygplanet ner till Sardinien. Fattar det väl mer när dagen väl är här.