Bulan och jag 💙


Nu var mina jobbnĂ€tter jobbade. Ledig tills pĂ„ söndag. SĂ„ skönt! 

Nu om en stund ska jag Ă„ka in till stan och boka service pĂ„ min bil. Dyrt men ett mĂ„ste 😞 
Efter det ska jag Ă„ka till min barnmorska. Har inte trĂ€ffat henne pĂ„ ett tag nu. SĂ„ det ska bli roligt att fĂ„ trĂ€ffa henne igen. 

Annars har jag inte sĂ„ mycket mer planerat idag. Underbart vĂ€der Ă€r det ute. SĂ„ jag hoppas jag och min sambo kan gĂ„ en lĂ€ngre promenad med hundarna nĂ€r vi bĂ„da kommit hem ifrĂ„n dagens bravader. 

UrsĂ€kta att jag ser sĂ„ trött ut. Men det Ă€r sĂ„ det Ă€r nĂ€r jag jobbat nĂ€tter. Blir sĂ„ jĂ€kla trött. Sedan jag blev gravid sĂ„ har min sömn blivit sĂ„ viktig. SĂ„ nĂ€r jag jobbar natten och rubbar det lite sĂ„ mĂ€rks det sĂ„Ă„ mycket! Det gjorde det inte innan jag blev gravid. Tror att jag har jĂ€rnbrist ocksĂ„. Men det fĂ„r vi se om barnmorskan kan utlĂ€sa om jag fĂ„r ta blodprov. 

(null)

(null)