Skötbord

Nu har jag byggt ihop vår lilla gosses skötbord. Är riktigt nöjd med förvaringen. Finns en utdragbar låda och två hyllplan. 

Nu ska vi bara bestämma oss om hur den ska stå också. Vi vill ju att den ska stå i tvättstugan. Men det är lite trångt där. Finns inte för många olika sätt man kan ställa den på nämligen. 

Får se vad min sambo S säger när han kommer hem. Han blir nog impad av att jag fått ihop den själv. Men jag är ganska finurlig på det om du frågar mig :) 

(null)

#1 - - Anonym:

Badrummet är bäst för ett skötbord.
Lycka till

Svar: Är medveten om det. Men får inte plats i vårt badrum tyvärr.

Tack!
Isabelle

#2 - - Anonym:

Jag har skötbordet i tvättstugan.Nära till rena kläder och till tvättmaskin.
Perfekt!

Svar: Ja :) då ska det nog bli jätte bra där vi har den :) tack för bekräftelsen att det gått bra att ha den i tvättstugan.
Isabelle