Vaggan 💗

I denna veckan sĂ„ fick min sambo syn pĂ„ en vagga pĂ„ loppis pĂ„ Facebook. DĂ„ sa han, ska vi inte köpa en vagga? Jag har lĂ€nge funderat pĂ„ ifall man skulle göra det. Vi kommer ju sova med den lille i sĂ€ngen till att börja med i ett babynest. Men jag Ă€r sĂ„ rĂ€dd att man ska rulla över och lĂ€gga sig pĂ„ barnet. DĂ„ jag rör mig sĂ„ mycket under en hel natt. SĂ„ dĂ„ har jag lĂ€nge tĂ€nkt att en vagga kanske man skulle ha. Smidig och liten att ha i sovrummet som man dessutom kan vagga lite utan större anstrĂ€ngning. Man kan ligga i sĂ€ngen och nĂ„ ner till bebisen om den vill ha nĂ€rkontakt osv. 

IstĂ€llet för att konka in hans stora spjĂ€lsĂ€ng sĂ„ kör vi pĂ„ vaggan sĂ„ lĂ€nge det gĂ„r. NĂ€r han blir Ă€ldre och börjar rulla runt och försöker stĂ€lla sig upp mĂ„ste vi ju byta. Men man kan börja med vaggan. 

SĂ„ vi slog till och köpte den. SĂ„ himla söt Ă€r den! 
SpjĂ€lskydd, madrass och ett pĂ„slakan ingick i köpet. SĂ„ himla bra! 

(null)

(null)

(null)

SĂ„ nu stĂ„r den i vĂ„rt sovrum och bara vĂ€ntar pĂ„ att kotten ska anvĂ€nda den 💙