10 saker ...

10 saker ni inte visste om mig .. 

- Jag använder för mycket deodorant. Så det går det åt en del av. Är rädd att om jag inte tar tillräckligt så försvinner lukten under dagen. 

- Jag sköljer tandborsten efter jag haft på tandkrämen. 

- Jag skulle vilja vara med i farmen som går på tv 

- Ända sedan jag var liten har jag drömt om att jobba med djur. Den drömmen har jag kvar än. 

- Älskar vitlök i nästan all mat, vitlök är livet! 

- I matväg är jag svag för tacos men även spagetti och köttfärssås 

- Jag har aldrig sett en Star Wars film eller James Bond film. 

- Har väl haft alla tänkbara hårfärger. Förutom blå, rosa och sådana färger. Utan mer narturliga färger. Nu håller jag mig till mitt bruna med blonda slingor eller ombre. 

- hundraser och fågelarter är något som sätter sig på minnet, hundraser kan jag förstå då jag älskar hundar. Men fåglar? Visst de är fina de också. 

- Att odla är något jag finner väldigt trevligt. Upptäckte det när vi flyttade till hus. Och det är något jag kommer vilja fortsätta med. Ett växthus skulle vara drömmen att äga :) 

(null)

(null)

(null)

(null)