Den lille ❤️

Vet inte vart jag ska börja riktigt. 
Den 16 december 2017 så var det en helt underbar dag. Det var en lördag minns jag. Jag och min sambo skulle åka in till stan för att göra lite ärenden. Vi skulle handla mat, hämta ut paket osv. 
Då sa jag till min sambo att jag måste till apoteket också. För min magkänsla sa att jag måste dit och köpa ett test, ett graviditets test. Så sagt och gjort så gjorde jag det. 

När vi kom hem så ville jag ju göra ett test med en gång. Men det står att det bästa är att göra det med morgon urin. Men jag sa till min sambo S att nej. Jag vill inte vänta. Så jag gjorde ett test. 

Såhär visade testet ❤️ 

(null)

Ett väldigt tydligt plus om ni frågar mig. För er som inte vet så ska den vågrätta vara själva kontroll test ifrån testet funkar. Och det lodräta dyker bara upp om man är gravid. Vi stirrade på testet och sa att nä, det är inte sant!! Jag börjar stor gråta och marken under mina fötter försvinner typ. Sitter på toan och gråter medans sambon kramar om mig. Jag sa att nä, det kanske är fel på det här testet? Så jag gjorde ett till av en annan sort. Tog inte kort på det. Men det visade också ett väldigt starkt plus. 

Ingen var lyckligare än vi. Då började ju hemlighetsmakeriet. Jobbigaste av allt att vara tysta och inte nämna det för någon. 

Men nu, igår var jag och min sambo på ultraljud och fick se den lille 😍 och nu har man fattat det ännu mer!! Det är verkligen sant!!! 

Vid ultraljudet så fällde man några tårar, även jag och min sambo S. Tänk att i sommar ska vi få träffa denna skönhet. Och ultraljudet var det bästa och härligaste stunden, ville aldrig att den ska ta slut. Den lille rörde sig och visade upp sina konster. Hjärtat pumpade på som bara den. Så häftigt att se! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Hur kan man bli kär i någon man aldrig har träffat? Just nu svävar vi på moln. Längtar redan tills det är dags att se den lille igen. Då ska du ha växt hela 14cm ☺️

Detta är en stor aldening till att bloggen hamnat i skymundan ett tag. Tröttheten jag har upplevt och har just nu är tuff. Men jag har mina dagar då jag har mycket energi. Det kommer och går ☺️