Vitt täcke

Nu har det lagt sig ett vitt täcke över Småland. Härligt tycker jag, men många håller nog inte med mig om det. Men jag tycker det är härligare med snö än det där gråa som varit sedan i oktober någon gång. 

Så vackert idag på promenaden med hundarna. 

Hoppas snön vill stanna denna gången och inte försvinner med en gång. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Min sambo jobbar extra idag. Så vi fick gå lördagspromenaden själva. Annars brukar min sambo vara med. När promenaden var gjord så fick jag skotta lite. Skottade även åt våra enda grannar som vi har, då de inte har det så lätt för tillfället. Vi har bara ett grannhus på höger sida sett från huset framsida. 

Nu har jag ätit lite lunch och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men känner jag mig själv så hittar jag nog alltid något att göra. 

Hoppas ni får en fin lördag 💗 har ni någon snö där ni bor?