Glömde av helt ..

Helt slut .. denna dagen har verkligen gått i ett. Och nu ska det bli skönt att sova. 

Var ju på lönesamtal hos chefen idag. Och det gick som vanligt väldigt bra. Fick mycket bra feedback ifrån chefen. Och det är alltid roligt att höra. 

Efter lönesamtalet så åkte jag och handlade lite inför helgen. För imorgon kommer nämligen min mamma, hennes man, min ena storebror och hans tjej på besök. De stannar över här tills på söndag. Ska bli jätte roligt! Min storebror har inte varit här på, ja kan det vara två år? Och det har hänt lite med vårt hus sedan dess ju. 

Men efter jag varit och handlat så åkte jag och hämtade lite paket. Sedan körde jag raka spåret hemåt. 

Väl hemma så åt jag lite lunch. Sedan var jag så trött så jag la mig en stund i soffan. Men kunde bara ligga där en stund. 

Vid 15:00 åkte jag till min vän Emma i Mönsterås. Vi hade bestämt att träffas och gå en promenad. Så vi var ute och gick i 2 timmar. Herregud! Men det blir så när man har mycket att prata om sedan sist. 

När jag kom hem igen så hade min sambo S gjort taco till oss. Gissa om jag var hungrig efter den promenaden. 

Resten av kvällen har jag betalt räkningar, städat och tvättat lite. Fixat med vårt gästrum på övervåningen. 

Glömde av helt att göra efterrätten till imorgon som jag köpt ingredienser till. Så när jag skulle gå och lägga mig, så slog det mig att jag hade glömt det. Så nu mitt i natta har jag gjort efterrätt tills imorgon :) men det gick ju bra det också. 

Men nu äntligen ligger jag i sägen och ska sova. Behöver mycket energi tills imorgon så nu hoppas vi jag somnar snart. 

Hoppas ni haft en härlig fredags kväll 💗

(null)