Energi đŸ‘ŒđŸ»

Idag vaknade jag med mycket energi. SĂ„ skönt! För igĂ„r var det bedrövligt. DĂ„ hade jag inte alls sĂ„ mycket energi som jag har idag. Och dĂ„ fĂ„r man ta vara pĂ„ den energin. Tror att jag fĂ„tt sova gott inatt. Det Ă€r dĂ€rifrĂ„n energin kommer. 

Har damsugat hela huset. TvĂ€ttat tvĂ„ maskiner tvĂ€tt och hĂ€ngt upp dem. Förberett inför middagen ikvĂ€ll. Nu har ju grillningsförbudet hĂ€vts. SĂ„ ikvĂ€ll ska vi grilla kycklingfilĂ©. Plockat undan lite. TvĂ€ttat sĂ€ngklĂ€der osv osv. 

Efter det tog jag mig ett vĂ€lförtjĂ€nt dopp i vĂ„rt spabad. Man kan ju reglera temperaturen i spabadet. SĂ„ nu har vi fĂ„tt ner det till 29 grader. Det svalkar ju lite iallafall :) 

SĂ„ dĂ€r har jag suttit ett tag och bara mĂ„tt bra. Snart ska jag inta detta goda fruktfat som jag gjorde nyss. 

Har ni ocksĂ„ jĂ€tte varmt idag? ☀ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)