Lillen 💙

DĂ„ har vi börjat tvĂ€tta lillens klĂ€der. Kan inte fatta att han ska ha dessa söta klĂ€der pĂ„ sig :). Ännu svĂ„rare att ta in att han snart Ă€r hĂ€r. Han Ă€r berĂ€knad om 26 dagar, men jag gĂ„r in för att han inte kommer dĂ„. Utan han kommer antingen nĂ„gon dag innan eller en vecka efter. Men Ă€ndĂ„. Om mindre Ă€n fem veckor Ă€r han hĂ€r iallafall.  

SĂ„ vi boar pĂ„ hĂ€r hemma för fullt. 

Blev tĂ„rögd nĂ€r jag en morgon kommer ner ifrĂ„n övervĂ„ningen. Min sambo S ser mig inte. Men jag ser honom. DĂ„ stĂ„r han vid klĂ€derna som Ă€r nytvĂ€ttade. Och kollar pĂ„ dem med en sĂ„dan dĂ€r blick som sĂ€ger allt. Han lyfter upp ett klĂ€desplagg och luktar pĂ„ det. DĂ„ frĂ„gar jag han vad han gör. DĂ„ sĂ€ger han. Jag lĂ€ngtar sĂ„ mycket efter honom nu. DĂ„ blev jag alldeles varm i hjĂ€rtat. 

Vi lĂ€ngtar efter dig nu lillen 💙 

(null)

(null)