Mående och motion

Är tacksam över att jag mått så bra hitintills i våran graviditet. Jag har inte ont någonstans och jag är rörlig. Många, framför allt min barnmorska poängterar hur pigg och fräsch jag är fast jag nu är i v31 (30+4). Hoppas att det fortsätter så. Tror dock att de kan hinna ändra sig. Men jag är tacksam för varje dag som jag mår bra :) 

Detta har lett till att jag kunnat motionera så som jag vill. Jag har kunnat gå mina långa promenader med hundarna utan att få ont någonstans. Jag har kunnat göra saker här hemma som jag inte alls trodde jag skulle kunna göra. 

Många fråga mig hur jag mår. Knappt jag vågar svara på den frågan med tanke på hur bra jag mår. För oftast så verkar det som om när man är gravid så ska man inte må så bra. Utan man ska ha ont här och där, gärna gnälla. Men jag har haft tur och mår så pass bra, så om någon frågar hur jag mår så säger jag att jag mår bra. För annars skulle jag ljuga om det. Men det kan sticka många i ögonen det där att jag mår bra. Men jag försöker tänka att, då får det göra det då. För jag iallafall tacksam att jag och lilla prinsen mår bra 💗 

(null)