Varmt 🌞

Idag Ă€r det riktigt varm ute. SĂ„ man tar sig för pannan alltsĂ„ 😍 

Idag kom Nathalie hit med sin son Kian och vi har umgĂ„tts hela eftermiddagen hĂ€r hemma hos mig. 

Kian som Ă€r precis ett Ă„r busade runt hĂ€r pĂ„ trĂ€dgĂ„rden och kĂ€nde sig som hemma 😌 

Jag bjöd pĂ„ lite fika och sĂ„ pratade vi lite strunt 😄 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ni tycker sĂ€kert vi Ă€r galna. Men i helgen ska vi ta tag i att byta staketet pĂ„ framsidan. Men vi börjar med staketet pĂ„ höger sida. SĂ„ nu ikvĂ€ll har jag grundmĂ„lat plankorna och plintarna vi ska anvĂ€nda oss av. Pjuh! Det var svettigt. Men skönt att vara klar för denna gĂ„ngen 😊

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvÀllen. Min sambo Àr ute och fiskar hela kvÀllen. SÄ blir jag och hundarna som ser lite pÄ tv innan det blir sÀngdags.